الثلاثاء، 13 مارس 2012

في السعودية

انا حاليا في الرياض طلعت من ارض مصر الحبيبه اللي نفسي ارجعلها يوم 23-1
وبعدين روحت مكه يوم1-2
ودعيتلكم كلكم ودعيت لمصر ولكن رجعت اتصدمت باحداث بورسعيد
وبالاحداث المأساوية اللي مصر بتمر بيها ومازالت الاحداث والصدمات تتوالي علي مصر حتي
جاءت الحمي القلاعيه
لعلها تكون اخر الاحزان
ربنا معاكي يامصر
وطبعا نظرا لاني كل يوم فاضيه ومش لاقيه حاجه اعملها فلازم اعد ع النت كل يوم وطبعا نصيحة ومش تهديد لازم تدخلوا النت كل يوم عشان تسلوني
هاهاهاهاهاها
بجد التدوين وحشني
اه صحيح
انا اتجوزت يوم9-9
واكيد انا في السعودية مع زوجي
نرجع لموضوعنا
بطارية اللاب توب بتاعتي باظت وانا زعلانه اوي
ايه ده مش ده موضوعنا
طيب نرجع لموضوعنا
اها النت كل يوم والا
والا
والا
واااااااااااااء
مش هيحصلكم حاجه
يلا ربنا مع الجميع وعندي اخبار كتير هتكلم كل يوم فيها وهاناقشها معاكم بس عشان مطولش عليكم انهارده
السلام عليكم

هناك 12 تعليقًا:

ابو المفاصل الواصل يقول...

سعدت بزيارة المدونة

ابو المفاصل الواصل يقول...

سعدت بزيارة المدونة

ابو المفاصل الواصل يقول...

سعدت بزيارة المدونة

ابو المفاصل الواصل يقول...

سعدت بزيارة المدونة

وليد يقول...

مبرررررررررررروك يا سجود ونتمنى الاطمئنان على الاء

د.ريان يقول...

مساء الخير سيدتي

ونورت السعودية بكم وربنا يتقبل

صالح الأعمال

وتشرقت بزيارة مدونتكم الراقية

دمتم بكل ود

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

وحشتيينى والله حبيبتى

يارب دايمآ بخير ويطمنى عليكى

متشكرة ليكى مرورك الجميل لمدونتى ويارب نسمع كل الخير عنك يارب

ومبروك الزواج

غير معرف يقول...

مبروك الزواج وربنا ينفع بيكي انا كمان خطبت يوم 9/9 شوفتي الصدفة هههههههههههه

أحمد عبد الرحمن
النجم القادم

rnoo يقول...


أناقة
البشرة
الشعر
المرأة والحمل
الشعر
المرأة المسلمة
حلويات
وصفات مجربة
مكياج
فساتين
احذية
ازياء
شنط نسائية

Unknown يقول...


thank you

سعودي اوتو


اخبار السيارات يقول...

thank you

اخبار السيارات

almthalia يقول...


شركة تنظيف منازل بالقطيف
شركة تنظيف شقق بالقطيف

شركة تنظيف مسابح بالقطيف
شركة صيانة مسابح بالقطيف